fredag 17 december 2010

Tredje gången gillt!

Det här är sanslöst, jag har vunnit en gång till! Agnetha med bloggen Vita små hjärtan drog min vinstlott och jag vann en underbar skir spets. Ett jutesnöre med ett betonghjärta i varje ände låg också med i paketet. Dem har jag hängt på en ljusstake i fattigmanssilver, lite häftig med kontrasten. Få se vad jag ska hitta på med spetsen, nu när Bernina och jag blivit vänner;-) Tusen tack Agnetha för att du drog min lott!
Lite bilder från mitt kök...
Önskar er en fin fredagskväll!!
Kram,
Regina
*
Ps. Soppterrinen??? Tre guldpengar! Lycklig! Lycklig!

13 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Varsågod, vad kul att du gillade vinsten....
Fina bilder du bjuder på..
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Gudrun sa...

Grattis till vinsten!
Så mysigt du har gjort det. :)

Önskar dig en fin kväll och trevlig helg.
Kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att du också har tur, jag har haft en otrolig tur de senaste veckorna och vunnit massor. Jag är så tacksam i denna tid då jag inte har så mycket pengar att spendera på det jag skulle vilja. Inte roligt att vara arbetslös.

Kram Teres

Norrfrids Eija sa...

Två vinster på rad, roligt med tidiga julklappar!
Såg din Tilda-Nisse och säger bara: gud vad du är duktig! Han måste ha tagit en hel del tid i anspråk att knåpa ihop..Gillar ditt vita porslin som du visar också. Vit porslin som är så svår att hitta. Jag har gett upp, har endast ett par vita terriner fyndade på loppis.
Ha det gott,
Eija

Unknown sa...

Jag kan bara hålla med Eija, vilken fin Nisse du sytt. Har länge velat prova och sy en Tilda ängel men inte riktigt vågat.
Grattis till dina fina priser lilla turgumma, så roligt.
Kram Ing-Britt

annika sa...

Turgumman nr 1! Grattis igen...vilket flyt!
Din soppterin är verkligen fin...vilket fynd.
Vet du att jag tvivlade aldrig om att du kunde sy, du som är så flink i fingrarna med annat. Roligt att även din man uppskattade Nissen.
Så fint du har det i köket.
Jag ska sy hela dagen i morgon med quiltföreningen så nu är det natti...natti
Kram

Photo by Maria sa...

GRATTIS!!!

30:- är ju nästan ingenting.. Grattis till det fyndet..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

Vardagslycka sa...

Grattis till den fina vinsten!
Och vilket fynd du har gjort med terrinen, den är helt underbar.
För att inte tala om din Nisse, han är så himla söt! Jag förstår att det ligger många timmars jobb bakom honom, du är jätteduktig. Själv är jag inte alls vän med symaskinen...
Tack för tipset om de ljuvliga smyckena från Jolin, jag har beställt några stycken och är sååå nöjd.
Önskar dig en fin adventshelg!
Kram, Carina

barbrok sa...

Grattis igen, vilken sanslös turgumma du är!
Kram
Barbro

Lilla hjärtat sa...

Grattis till vinsten! Så fint!!!
Önskar dig en finfin helg
Kram A-K

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
Kram
Hanna

Vita Lyckan sa...

Hej vännen! Tack för dina peppande ord angående att sy! ;oP Men. Det känns skönt att ha en medsyster som förstår hur man verkligen kan slita sitt hår medan man sitter böjd över symaskinen. Ev av dom saker som verkligen gör mig extra förbannad är att jag alltid får ont i kroppen av att sy. Kanske är jag stel av koncentration och frustration!

Idag skulle jag fota en av mina små stjärnor. Det tog 79 bilder inna jag fick en som gick att använda. Och den var inte bra den heller. :oO

Ha en underbar helg!

Kram, Karin

Handgjorda drömmar sa...

Ett grattis till dig, Regina!!!
Hoppas din lördagkväll blir fin :)
Kram Marie