torsdag 23 december 2010

Hurry up tomorrow is Christmas Day...

...så sjunger dem i Santa's Workshop och så är det ju...i många delar av världen är det den 25:te alltså juldagen som firas så som vi firar vår julafton. Men för oss är det imorgon det gäller, så nu är det bråttom dan före dan...
*
Vaknade upp till en klar och iskall morgon... ...och håller nu på att stöka runt...jaaaa jag är ledig idag...annars vet jag inte hur det skulle gå... Hjärta: Madame Nyberg

Skänken har julpyntats...

...och nu vill jag, Tilda Nisse och mina kära Lisa Larssontomtar önska er alla som tittar in en riktigt
Varma julkramar,
Regina

33 kommentarer:

Lisas torp sa...

Fin julstämning hos dej!
Önskar dej också en riktigt stämningsfull och GOD JUL!
Kram
LIsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du julpyntat på skänken, där står nu den nya ljuvliga ljusstaken. Idag är jag också ledig, ska snart börja steka köttbullar och göra godis.
Önskar dig en riktigt GOD JUL
Julkram
AnnaMaria

Verasantik sa...

En riktigt God Jul till dig! Fint du pyntat på skänken. Skönt att vara ledig dan före..

Kram Eva

Unknown sa...

Så fint du pyntar och vad skönt att vara ledig idag.
En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj ♥♥
Camilla

Marie//Tekla Maräng sa...

så julfint du har det på skänken.
God Jul kramar:)

Vardagens guldkorn sa...

Oj nu när jag ser dina Lisa Larssontomtar slår det mig att de har jag inte hittat i år, det måste finnas en låda till på vinden alltså....
Nåväl, det blir nog jul ändå =0) Vilken härlig Tilda-nisse du har där, de är ju underbara!
Hoppas du får en härlig och fridfull jul med nära och kära!
Kram Linda

Alice & Elvira sa...

Så fint och julmysigt du har gjort på skänken :)

Så härligt med ledigt idag :), känner nu att det ska verkligen bli skönt när man få stänga butiken i afton och åka raka spåret hem till mor & far och bara mysa och njuta av lite ledighet och massa god mat :)

Ha en fortsatt fin dag och en riktigt God Jul!

Kram Catarina

Gudrun sa...

God Jul till dig.

Lissboden sa...

Det är fint som alltid här hos dig. Det märks att du ägnar mycket tid och tänk till att göra fint hemma.
Jag önskar dig och din familj en riktigt God Jul!
Många kramar från Maria

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!!!
Kram/Lena

Country Hill sa...

Kikar in för att önska Dig en riktigt GOD JUL!
Kram Lena

Vita små hjärtan sa...

God Jul Goa vän.
Kram Agnetha

Bitte sa...

Vad juligt och fint du har det på din skänk! Jag måste säga det igen, ljusstaken är bara för underbar... :-).

Önskar dig och de dina en riktigt härligt fridfull och God Jul!

Många varma julkramar
Beatrice

Margot sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt God Jul!
Kram Margot

Anna-Lena sa...

Du har det så juligt och fint hemma. Ville bara kika förbi och önska dig en underbar jul med massor av mys med nära och kära!

Kram Anna-Lena

Anette sa...

God jul till dig också!♥

Anki sa...

Åh härliga mysbilder hos dig!
Jag önskar dig oxå en härlig God Jul!

Goa julkramen!

Änglarnas hus sa...

En riktigt God Jul vill jag önska dig min goa bloggisvän!!

Kram Sanne!!

Photo by Maria sa...

Så julmysigt du har det..

God Jul!!

Kram Mia

Vit som snö sa...

Ser att vi har samma goda smak du o jag;)))
Lika kandelaber o samma söööta Lisa L-tomtar!
Jag är totalt såld på Lisa-L-keramik! Har en heeeel del av det... O helst skulle jag önska att Tomten gav mej ABC-flickorna;) Men den önskan har jag haft länge o den verkar inte slå in...:( Men, jag har det som tur är gott ändå;)
Önskar dej en riktigt skön julhelg! Ha det gott du söta vän!!!
Kram Cilla

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Vill bara titta in och önska en GOD JUL!!
Kram från Camilla.

Britt sa...

En riktigt fin julhelg önskar jag dig.

Vilken vacker terrin du har...

Kram britt

ängeln i vitt sa...

GOD JUL goa Regina

Julkram från mig till dig

Nyanser av vitt sa...

Detsamma till dig och din kära familj vännen.
Kram Agneta

Unknown sa...

Den största julkramen till Dig vännen med önskan om att Du och din familj skall få en härligt skön och fin julhelg.

Tack för alla fina kommentarer som du alltid sänder mig.

Kramisar Jeanette

Madame Nyberg sa...

God Jul och gott nytt år vännen!
Hoppas att ni får en fin helg tillsammans.
KramKram
Anna-Lena

LOPPISLIV sa...

Hej Regina! Söta Lisa Larsson tomtar och soppterrinen där bak ser ju helt ljuvligt fin ut!! Önskar dig en riktigt GOD JUL. Kraaaam Paula

Hoffmans Design sa...

Vad fint du har gjort. Måste önska dej och din familj en riktig God Jul
Kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Regina!
Vilka stämningsfulla bilder. Hoppas ni haft en mysig julafton.
Jag gick in i Karins blogg och blev väldigt berörd. Jag vet hur det är att vara sjuk, under de två sista åren har jag genomgått många behandlingar p.g.a bröstcancer. Nu börjar jag må bättre.
Ha en fortsatt mysig julhelg!
Kram Susanne

Hanna sa...

ha en fortsatt fin helg.
kram
hanna

Elle sa...

God fortsättning!
Hoppas att julafton var fin!
Kram Elle

linnea-maria sa...

Åh vad fint du har pyntat! Ha en riktigt god Jul. Kramar /Therese

vadmalen sa...

Åh vilka underbara tomtar. Önskar dej en riktigt God Jul o Gott Nytt År!
Birgit