onsdag 7 september 2011

Vilket rörigt inlägg! Och ett grattis!

Hej ni fina!!
Nu är det mörkare på morgonen och solen sjunker ner bakom trädtopparna tidigare på kvällarna...men det är vackert när solstrålarna försöker bryta sig fram mellan skogens träd på kvällskvisten...
Min stora vackra kattponke som varit innekatt i många år har provat att vara ute lite...läskigt är det...
...å vad är det här då...
...jaha ytterligare ett av husses projekt...
Minns ni frisen? Den som stod ute under behandling?
Nu har de fått lite vit färg men patinan lyser igenom, precis som jag vill ha det. Friserna är så vackra och passar så bra i vardagsrummets fönster. Friserna är tillverkade av Tittis man. Titti har bloggen Hwit Blogg och just i dagarna firar hennes blogg ett år. Stort grattis till dig och tack för rosen;-)
Hm...inte lätt att fota fönster...
Just nu har jag hysteriska arbetsdagar igen, men jag ska försöka att kika in till er under den närmsta tiden...och så vill jag sända en särskild hälsning till mina nya följare och läsare hjärtligt välkomna!
Kram,
Regina

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fint inlägg och kul för katten att komma ut:-)

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En sån stilig kisse, spännande och vara ute. Och säkert spännande och spana in husses fina rostiga saker. Så jättefint det blev med friserna i fönstret inne, ger så härlig känsla åt hela rummet.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Hejsan!
Så skönt för katten att få komma ut och upptäcka världen.
Så fint det blev i ditt fönster, vilken duktig man hon har din vän :).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Hannis sa...

Din katt är så vacker!
Kan tänka mig att en ny värld öppnas för honom.

Grymt snyggt med friserna.
Såna skulle jag vilja ha istället för gardiner.
Men med mina stora 60-tals fönster så kan jag glömma det=))

Kram Hannis

Lisas torp sa...

Vilka vackra bilder och den frisen var uuuursnygg!! Oj, så fin!
Din kattpojke är verkligen sååå söööt!
Kram
Lisa

Snäckskalsdalen. sa...

Vilket härligt inlägg och jag älskar alla bilderna, och katten är ju så söt, så mycket att bekanta sig med!
Agneta kram

Felix sa...

Oj, så snyggt det blev i fönstren! Och vilken stilig kattpojke av ädel valör! Vilken ras är det?

Hösthälsningar
Elisabet

Vita Falkens Lantliv sa...

Halloj!

Riktigt fint med friserna i fönstret! Lille kissen då, kul att få komma ut:)

Kram Susanne

Marie sa...

Underbart fint med friserna i fönstret!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Margot sa...

Så fint det blev i fönstret! Vilken stilig kattkille du har, finns så mycket att undersöka och bekanta sig med utomhus! Vår birmakille är också innekatt! Klematisen sådde jag nog på tidiga våren och planterade ut plantorna under sommaren. Då hann de rota sig ordentligt innan hösten och satte igång att växa följande sommar.
Ha en trevlig helg!
Kram

Anna-Lena sa...

Åh, vilka underbara friser! De förälskade jag mig i. De blev väldigt fina med lite vit färg och passade sååå fint i dina fönster.

Hoppas att du får en skön söndag!

Kram Anna-Lena♥