fredag 16 september 2011

Ramses Design

Solnedgångar i rosa-röda-aprikosa färger letar sig in genom vardagsrumsfönstret och lämnar skuggor från de vackra friserna i fönstret. För ett par kvällar sedan blev himlen alldeles svart på några minuter och när vi tittade ut tornade sig hemska moln upp...
...dottern tyckte sig se ett ansikte i molnformationen nedan, kanske om man lutar huvudet lite åt höger...i trakten där vi bor har fler uppmärksammat dessa moln se HÄR.
I vardagsrummet har jag flyttat om lite och mitt lilla loppade vikbord som jag köpte shabbat och klart för tre guldpengar har fått en gammal stadskarta i ram ovanför..
Nu har jag bestämt mig för att öppna en liten bloggbutik där jag säljer egendesignade smycken under namnet Ramses Design. Näst högst upp i högermarginalen finns en bild som går att klicka på, där kan ni läsa lite mer om mina smycken. Den lilla snurran är min tag, den finns på halsband och armband. 
Jag har funderat på det läääääänge, jag gjorde allt klart redan i februari, men har inte riktigt vågat...
*
Ha nu en riktigt fin fredagkväll!
Kram,
Regina

12 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Men oj, så spännande! Grattis till att du förverkligar en av dina drömmar:) Ska genast kolla in vad du har gjort...

Lycka till och stor kram.
Eva-Mari

Unknown sa...

Så många fina smycken, gillade verkligen örhängena med små fåglar.
Sådan himmel fast kanke inte lika markant hade vi här oxå.
Kram Ing-Britt

Linnea-maria sa...

Åh jättefint!! Vad kul. massor med lyckatillkramar /Therese

Vardagens guldkorn sa...

Vilket perfekt litet bord, å för en sån liten peng =0)
Kul med smyckena! Lycka till!
Kram Linda

Fågel Blå sa...

Åhh vad spännande!!!
Good Luck to you!
Ha en fin helg!
Kramar Kathrine

Stina sa...

Beautiful my dear!
Du kan du!
Puss Stina

Handgjorda drömmar sa...

Va roligt! Ett jättestort lycka till med din bloggbutik! Så fina smycket du gör - blev särskilt förtjust i halsbandet med det stora härliga hjärtat i.
Ha en riktigt fin lördag!
Kram

skifferhuset sa...

Ja men vist ser man ett ansikte! Å vad kul att du vågade ta klivet till en bloggbutik! Ska kolla hos dig, jag är lite svag för smycken ;)! Ha en fin lördag! Kram Iréne

Anette sa...

Hejsan
Men va fin du har de ,bordet va så himla lagom :)
Fy vilka läskiga moln Brrr
Åhh måste in och titta på dina halsband ,nu vart jag nyfiken hi hi
Ha en underbar kväll
Kramen Anette

Anonym sa...

Molnformationer är fantastiska!! Har fotat flera här i går, men "gubben" ser man ju tydligt!
Du lär mig nya ord h e l a t i d e n: loppat, schabbat har jag inte hört förr, men fyndiga. Inte för att jag vet vad "schabbat" är men gissar att det har med "vitt" att göra?
Kram
//Ingemar

Hannis sa...

Heja,heja till butiken!
Så roligt!Grattis!

Vilka fantastiska molnbilder.
Gillar att ligga på rygg och kolla på moln=))
Man kan se en massa om man låter fantasin spela fritt=))

Håller med dig om text-tolkningen.
Lite så tänker jag också.

Kram Hannis

Margot sa...

Härliga molnbilder, vilka skådespel naturen bjuder på! Så mysigt och fint det lilla vikbordet är, kul att hitta nåt så vackert för en liten peng! Men så kul och spännande att du förverkligar din dröm om en webbutik! Grattis och lycka till! Jag lägger en länk till din butik på min blogg:)
Ha en skön söndag!
Kram Margot