söndag 2 december 2012

När livet stannar upp...

Här har livet stannat upp...adventsstjärnor och ljusstakar ligger kvar nedpackade i sina kartonger...två överblommade hyacinter ser ledsna ut i sina krukor...det blev inte riktigt som jag tänkt mig...
Julros 2011
Det är första advent idag och jag har sett att ni har pyntat så fint. Jag önskar er en fin advent och fina veckor fram till jul. Vinter har vi fått i hela landet så kör försiktigt och var rädda om er och stressa inte för mycket.
Kram,
Regina

36 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag kan trösta dig lite med att jag endast har en ljusslinga, en enda och den ligger på ett bord och jag försöker låtsas att det är mitt adventspynt......!
Kramar
Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Kram...
Rosa

Bitte sa...

Ha en fin advent, kära bloggvän! Jag tänker på dig och sänder varma kramar genom vinterkylan.

Många kramar
Bitte

idémakeriet sa...

Hoppas att du får trots allt några solstrålar där i huset.
Kan tänka mig att det här är en svårt tid för dig.
En stor tröstande kram till dig och med önska om att att det lyssnar även för dig.
Kram Gerda

lisashus sa...

Alla goda och varma tankar går till dej!
Kramar
Lisa

Unknown sa...

Tycker om att läsa dina rader.......... oavsett hur mycket du adventspyntat!

AdventsKram!
/Ingemar

Hanna sa...

stor kram till dig.
Man hinner det man hinner.
Kram
Hanna

Lövkojan sa...

Det blir som det blir och visst älskar man i perioder att fixa och göra fint men det finns större saker, som att bara orka ta sig igenom. Sköt om dig, kram Marie-Louise

Margot sa...

Önskar av allt mitt hjärta att allt vänder till det bättre för dig snart!
Ta väl hand om dig!
Styrkekramar Margot

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hjärtevännen!! Jag önksar att det fanns hundra saker att säga men det spelar ingen roll. Man känner vad man känner och upplever vad man upplever själv. Ingen annan kan förstå helt och hållet. Men du ska veta att jag tänder min adventsljusstake för dig idag!!!
Stor stor kram!!

Elle sa...

En stor adventskram till dig!

Anonym sa...

Varme tanker og klemmer:)
Varm klem Merete

Lantligt i Smultronbacken sa...

Skickar dig en varm KRAM och hoppas du tar dig tillbaka snart.

Kram Teres

annika sa...

En stor och värmande kram från mig ♥.
Vet du att jag tänker så ofta på dig vännen.

Kram

STENLYCKA sa...

Allt gott till dig!
En stor varm kram !
Raina

Solstrimmor sa...

Kära vän... nu börjar jag bli riktigt orolig! Vill ju att allt ska bli bra och du blir den pysselgumma som du alltid varit.

Kramar Eva-Mari

Unknown sa...

Sänder dig en stor och varm adventskram till dig <3

// Ing-Britt

Nillis sa...

Jag kan också trösta dig med att jag grävde nere i källaren efter julsakerna idag som först. Det ser för rörigt ut här hemma. Hoppas att det vänder för dig och att saker börjar ljusna. kramar från mig och mina små gryn

Anette sa...

Här kommer också en stor kram från mig.../Nettan

Nyanser av vitt sa...

Kram söta Regina

Christina sa...

Adventskram/Lila-Christina

Blåbärs och smultronstället sa...

Fina fina Regina!
Jag puffar över lite energi till dig, som jag skrev efter din kommentar inne hos mig:-)
Jag hoppas att du snart ska få må bättre, ta hand om dig gos bloggvän!

Kram kram Susanne

Maria sa...

Vi har också haft jular som inte blivit som vi tänkt oss. Med sjuka nära och intensivvårdsbehandlingar... Det kan vara jobbigt när det inte blir som man tänkt sig. Men jag hoppas att det vänder för dig snart!!!

Kram♥

Anonym sa...

Kära du, ta det lugnt.. Livet är inte alltid lätt, jag känner dig inte men vill ändå kommentera så att du vet om att du är i mina tankar..

//
Elisabeth i V-by

Inspiration i vitt sa...

Kram på dig kära kära Regina/Ingela

Änglarnas hus sa...

Halloo Regina!!

Jag läste ikapp mig på dina senaste inlägg och förstår att du har det jobbigt nu...vill bara sända över en massa värmande kramar och en önskan om att det snart skall ordna sig!!

Kraaaaaaaaaaaam sanne

salige lavendel sa...

Livet er ikke alltid så lett...Hoppas du kan finne noe positivt rundt deg som kan la deg hvile fra bekymringene du bærer på! Sender deg en varm tanke og ønsker deg det beste.

Nyanser av vitt sa...

Tittar bara in för att ge dig en styrkekram
Agneta

Tidsmästarinnan sa...

Hej min vän,
jag har varit borta från bloggvärlden nästan hela hösten, det är för mycket annat som drar i mig.. vill bara kika in och ge dig en maffekram och många varma tankar. Här är adventsstakarna uppe utan att fönstren först putsats. Och nu är det försent för det snöar helt galet, ha ha!
Kram kram
Susanne

Meta sa...

Nej det blir inte alltid som man tänkt sig.På något konstigt sätt så finns det en mening med det ändå, vi bara inte förstår det just då.Det kommer att vänada för dig vad det än är som ställer allt på ända för dig just nu.
Jag tänker på dig och vi är många som stöttar dig och kanske ger dig lite kraft att gå vidare och komma till baka. många gånger är det inte kvantiteten av vänner som hjälper utan kvaliten. när jag läser dina vänners kommentarer så känner jag att du har sååå mångas stöd.
Här kommer också innerliga kramar till dig från
Meta i småland.

ängeln i vitt sa...

Här kommer en stor och varm kram till finase Regina / Carina

Vardagslycka sa...

En stor varm kram till dig från mig.Tänker på dig.
Kraaam Carina

Anonym sa...

Tack kära du för att du tittade in och kommenterade hos mig....och sån tur för då hittade jag dig :)
Jag har läst lite här hos dig och jag förstår att det är tufft nu.

Många är de sorger man kan drabbas av i livet på olika sätt. Min medicin har blivit att söka..... söka.....små guldkorn av mening och glädje i vardagen för att orka vidare....men det tog många år innan jag kom fram till den metoden.
Sänder dig massor med värme, hoppas du kan känna lite av den.
Hoppas också att du kan hitta din metod för att må bättre.
Önskar dig en fin dag vännen
Ann-Louisekram

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin andra advent!
Stor varm kram till dig goa Regina från Raina

Stina sa...

Man måste inte pynta, vet du gumman. Det blir jul ändå oavsett vi har ont i knäleden eller helt enkelt inte orkar med.
Puss till min lilla prinsessa.

Chokladvillan 1910 sa...

Jag måste ha missat att vara inne hos dig...Här blåser förändringens vind förstår jag. Jag lider med dig. Svårt att trösta & säga något vettigt...
Många kramar till dig i mörkret, hoppas att du snart ska se en strimma ljus & hoppas på framtiden igen !
Anki