lördag 3 november 2012

Önskar...

...er, mina kära läsare en fin Allhelgonahelg!
Kram,
Regina

27 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Detsamma till dig Regina
Kramar
AnnaMaria

Så Vitt Jag Vet sa...

Vilken stämningsfull bild ! Skönt veckoslut till dej !
Kraam
Sanne

Vardagslycka sa...

Så vacker och rofylld bild!
Önskar detsamma till dig vännen.
Kram, Carina

Anonym sa...

Dette var utrolig nydelig:)
Vakkert og stemningsfullt:)
Ha en herlig Lørdag
Klem Merete

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, detsamma, verkligen. Hoppas det blir en fin helg.
Jag ska precis åka till kyrkogården och lägga dit det sista.....
Agneta kramar

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Såå fin bild & Tack detsamma
Förstår att ni saknar er lilla katt
Vet hur det är
Ha de så gott
Kramisar
Sus

Chokladvillan 1910 sa...

Detsamma ! Nu ska jag testa Morbergs vin för det har jag inte gjort ;)
Kram Anki

Photo by Maria sa...

Önskar dig detsamma..

Kram Mia

Anonym sa...

Vilken härlig Bild!
Ha en underbar Allhelgonahelg!
Kram Birgitta

Tulipa sa...

Man blir berörd av dina inlägg...

Jag förstår att saknaden efter en älskad fyrbent är stor... De är ju en viktig del av ens vardag.

Och vilken vacker liten kise det var också...

Hoppas allt rättar till sig för dig snart och att det känns ljusare...

Kramar Mariette

Madame Petite sa...

Vad vackert... ljuvligt! Många varma kramar till dig!

/Jenny

Unknown sa...

Detsamma till dig <3
Kram Ing-Britt

Anki sa...

Tack snälla!
Hoppas du har det gott!

KRAM!

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken vacker bild
kram Rosa

Vita små hjärtan sa...

Hoppas du haft en fin helg!
Kram Agnetha

Blommiga Rutan sa...

Åhh, så tråkigt att höra om din katt! Fällde några tårar när jag läste ditt inlägg och såg den söta missen på bilderna...
Detta är det värsta med husdjur!

Underbar bild du önskar trevlig Alla helgons dag med! Vilken stämning!

Kramar Anncathrine

annika sa...

Hoppas att din helg har varit lugn och energigivande. Din bild är så stämningsfull.

Kram

Elna sa...

Underbar bild och jag hoppas du har haft en fin helg.

Kram

Fågel Blå sa...

Så vackert!
Ösnkar dej en fin Ny vecka
kramaR Katghrine

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken fin höstheader!
Hoppas du mår bättre fina du!
Kram Susanne

Meta sa...

Hej på dig! från en ny läsare.
Vilken vacker bild, den ger en fin stämning till Allahelgona. Läste lite bakåt i bloggen, låter inte bra det du skriver, men jag hoppas att det går framåt och att du finner ro igen och kommer tillbaka till oss i bloggvärlden. Ibland kan det ge mycket tillbaka att skriva av sig till oss som är okända och kanske också varit med om sånt du upplevt just nu. Du är aldrig ensam tänk på det.
Jag tänker på dig. En stor varm kram du får.Välkommen till baka!
Kramar Meta

Cajsas Faster sa...

Tack detsamma.

Hoppas allt ordnar sig för dej.

Marie

Hjärtruds Stuga sa...

Tittar in för att önska dig en fin vecka

Kram Karin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du hade en fin helg!
Kram
Marie

himlaverket sa...

Hoppas att din helg varit fin,
go fortsättning på veckan,
kram ulla

Bitte sa...

Tack för hälsningen hos mig, hoppas att du hade en lugn och skön Allhelgona! Jag tänker mycket på dig och hoppas att allt går åt rätt håll så att den stundande julen blir en ljus högtid för dig.

Många varma kramar
Bitte

skifferhuset sa...

Å vilken underbar bild! Ha en fin dag! Kram Iréne