torsdag 8 november 2012

Gnistrande...

...dagar har vi haft och i morse var världen vit. 
Fortfarande är det tungt...glädjen vill inte infinna sig...visst är det så att vi har ett eget val hur vi vill tolka det som händer oss...positivt eller negativt...men när nya bakslag kommer slag i slag är det inte så lätt att le, skaka av sig och ta livet med en klackspark...det har varit en otroligt tuff tid och jag vet att jag har en minst lika tuff tid framför mig...  
Nej...jag bloggar inte...inte än...jag har inte samma känsla för det som jag haft tidigare, men jag vill tacka er för att ni tittar in här hos mig, lämnar så fina kommentarer och jag har t o m fått några nya följare. Ni är hjärtligt välkomna, även om det inte är så muntert här för tillfället...
Kram,
Regina

34 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det låter som om du verkligen fått ett sånt där bakslag som vi alla får någon gång i livet, och jag hoppas att du kommer ur det så sakteliga och att du är alldeles hel och fin inuti när du kryper fram.
Agneta kramar

Anonym sa...

Høres ut som du virkelig har fått en stopper for all blogging!
At du ikke har noen god følelse for det lengre og sånn er det med oss alle før eller senere!
Man skal gjøre det som er riktig for seg selv, det som gir en positivitet og glede for ellers er det ikke godt!
Men vi savner deg og dine nydelig innlegg:9 så det er kjempe kos å se at du stikker innom av og til:)
Nydelige bilder:)

Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg her om dagen, det setter jeg pris på:)

Ta vare på deg selv og gjør det som føles riktig for deg:)
Klem Merete

Angelica Little Corner of Crafts sa...

KRAM!

Ninnis sa...

Livet består av toppar och dalar och ibland så är det som om man fastnar i en dal men vetskapen av att en topp alltid kommer gör att man orkar ta sig igenom dalen...<3

Sänder styrkekramar...!!!

/Ninni

Lantligt i Smultronbacken sa...

Tänker på dig ibland och undrar hur du mår. Skönt att du kikar in ibland trots att du inte bloggar än. Ibland tar det längre tid än man tror och det är OK, det är bara du själv som känner när det är dags.

Kram Teres

lisashus sa...

Ja, det låter verkligen som om du fått det tufft och ett riktigt "bakslag" som Agneta nämner här! Jag kan bara önska att det reder ut sej snart! Sånt tär ju på en på alla sätt!
Fina bilder du visar!
Styrkekramar!
Lisa

Unknown sa...

Skickar dig massor av styrkekramar // Ing-Britt

Nyanser av vitt sa...

Sköt om dig vännen

Kram Agneta

Vita små hjärtan sa...

Trevlig helg Regina!!!
Kram Agnetha

Nillis sa...

Ta hand om dig, kram

Rosa i huset i vitt sa...

Ta hand om dig
kram Rosa

Solstrimmor sa...

Ta hand om dej och ta en dag i taget. Hoppas du får en fin helg, trots allt svårt.

Kram Eva-Mari

Anki sa...

Tack vännen!
Sköt om dig!

KRAM!

Le petit jardin sa...

Om små diamanter som gnistrar i din trädgård..Skickar en bamsekram

Kajsa

Gabriella sa...

Livet är verkligen inte lätt alla gånger. Ta din tid, och sköt om dig!
Styrkekramar

Godastunder-tokigaidéer sa...

Kram, tiden läker och saker och ting blir bättre för dig hoppas jag.

Anna

Nellie sa...

Skickar en hälsning till dig med förhoppning om ljusare dagar snart. Ibland är det viktigare att rikta energin inåt istället för utåt! Det gäller att spara på orken. Uppskattar dina inlägg och kollar alltid in här när nya inlägg visar sig. Kramar från en som inte heller bloggar för närvarande.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ingen, absolut ingen förväntar sig att du ska vara glad och orka. Kära fina du, det duger så bra att du bara visar ett livstecken. Såna här smällar tar något så hemskt på orken, ingen idé och försöka gena genom svårigheter. Var rädd om dig och du ska veta att vi finns kvar.
♥ kram
AnnaMaria

Alice & Elvira sa...

Skickar massor med varma styrkekramar till dig Regina.

Kram Catarina



Fågel Blå sa...

Så otroligt vackra bilder,, fantastiskt vackert!
Önskar dej en fin Söndag
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Skickar många varma kramar till dig, var rädd om dig!
Birgitta

Lövkojan sa...

Det bästa är ju ofta att få låta det ta tid och allt kan verkligen inte bara tas lätt på, det vet man när man haft det tillräckligt tufft.
Vackra bilder bjuder du på!

Sköt om dig, kram Marie-Louise

Elna sa...

Vilka ljuvliga bilder. Du får ha en fin start på veckan.

Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Sköt om dig!

idémakeriet sa...

Ja livet ler inte alltid mot oss.
Och just i de där jobbiga tider är det svårt att se ljuset genom träden.
Ta en sak i taget och ljust blir det för dig också igen även om det känns väldigt jobbigt just nu.
Jag sänder dig många styrka kramar.
Gerda

Anette sa...

Så trist att du inte har så rolig tid...vet inte vad det är men du ska se att det ljusnar så småningom...även om det är mörkt ljust nu..
Många varma styrkekramar från Nettan

Handgjorda drömmar sa...

Vill bara skicka dig en riktigt stor kram!
Marie

annika sa...

Fina Regina♥ Om man kunde lindra lite men vissa saker måste man väl gå igenom för att komma ut stark på andra sidan.Jag finns här vet du så du får gärna höra av dig om du vill.

Kram

HWIT BLOGG sa...

Efter regn kommer sol...

Varm varm kram,
Titti

Blommiga Rutan sa...

Hej Regina!

Tänker på dig och hoppas att allt ordnar sig för dig och dina kära.
Du vet, vi finns kvar här i bloggvärlden och du kommer tillbaka när du har ork och lust.

Varma kramar
Anncathrine

MINA TVÅ HEM sa...

Krafter åt dej!

Kram Monica
från MINA TVÅ HEM

CoS sa...

Livet tar tid och man måste ge sig själv det man behöver . Utan krav.

Bitte sa...

Jag tror att det är viktigt att man i tunga och jobbiga perioder i livet, sparar den energi man har till sig själv. Därför tycker jag att du gör rätt i att bara blogga när du själv verkligen känner att du har tid och lust :-).

Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig och sänder dig många varma styrkekramar!

Varma kramar
Bitte

Hjärtruds Stuga sa...

Skickar en stor varm kram och önskar dig en trevlig helg.

Kram Karin