lördag 28 november 2009

Till 1:a advent

Så gott som hela dagen har spenderats på IKEA. Stora sonen har handlat möbler till sin lägenhet och jag hjälpte till med lite annat smått och gott som behövdes, det får bli tidiga julklappar. Det var såå otroooligt mycket folk ute och handlade, det var riktigt trångt på varuhuset. Väl hemkommen och efter lite mat gick luften ur och det är ju mycket mer som tänkt göras. Årets adventsljusstake är iaf färdig. I år fick det bli fyra blockljus som jag placerat i en trälåda som tillhört en gammal symaskin. Tyvärr var resten i så dåligt skick att det inte var något att ha, men gjutjärnsbenen finns kvar. Kanske kan man göra något litet bord att ha i trädgården?


Hej svejs, nu ska jag fortsätta att stöka............

1 kommentar:

Britt sa...

Jättefint! jag har också valt en trälåda i år, bilder kommer i morgon på bloggen.

Ha en riktigt skön advent, min vän.

Kram ritt