torsdag 21 oktober 2010

Vad är det för dag idag?

Jo det är faktiskt min bloggs födelsedag. I ett år har jag haft min blogg och precis i dagarna har min besöksräknare passerat 10 000. Det har varit ett helt fantastiskt och helt otroligt år. Ni där ute har varit såå goa, kikat in hos mig, lämnat kommentarer, delat glädje och sorg, sagt snälla saker om pyssel jag gjort och om bilder jag tagit. Ni är fantastiska! Ni har fått mig att tro på mig själv. Under året som gått har mitt hem förvandlats genom all den inspiration jag fått från er och era vackra bloggar. Nu känns det hemtrevligt här hemma och maken och jag gör förändringar i hemmet som ett gemensamt projekt. Tack vare er har jag så mycket att glädjas åt. Nya vänner har jag funnit och en del har jag haft glädjen att träffa irl.
*
Mitt allra första inlägg gjorde jag den 21 oktober 2009. Det var verkligen med darriga och stapplande steg. Allt var nytt, blogger, verktygen, hur skulle det se ut, hur gjorde man och jag var alldeles ensam, hade inte någon i min närhet som bloggade. Jag hade lite mailkontakt med snälla Britt (Prillig) som supportade mig så att jag vågade. Här är mitt första inlägg! Såå fånigt och torftigt men nu var jag igång. Fick min första kommentar från Britt (Lavendela) för jag frågade om jag fick visa bilder från deras webbutik. De första två som hittade min blogg var Maria (Lissboden) och Annica (Home No.1) och tänk att de rara tjejerna fortfarande tittar in hos mig!
*
Nu till min fråga: Vill ni vara med och fira med mig???
*
För att fira har jag en utlottning och jag har valt att ha två första priser. Det första förstapriset är ett romantiskt set med halsband och örhängen i min egen design.

Det andra förstapriset är två lattemuggar från Green Gate och servetter. Modellen heter Chloé.
Det namn som jag drar först får välja vilket pris den vill ha. Sen har jag ett litet tröstpris och det är en stor tändsticksask i egen design.
Det finns alltså tre priser. Det namn som dras först får välja vinst, nummer två får den andra vinsten och nummer tre får tändsticksasken.
*
För en lott
: Kommentera här
Två lotter: Kommentar + Länka till tävlingen med valfri bild
Tre lotter: Kommentar + länk + följ bloggen
*
Tala om i kommentaren hur många lotter ni gör anspråk på. Ni som kikar in här hos mig och vill vara med i utlottningen men inte har någon blogg, skicka ett mail så har ni en lott. Mailadressen finns högt upp till höger på bloggen. Tävlingen avslutas den 14 november.
*
Nu önskar jag er alla riktigt lycka till! Ni är bäst!
Kram,
Regina

122 kommentarer:

annika sa...

Grattis till ettåringen! Visst var det spännande att börja och allt fick man lära sig själv. Min blogg startades i juli 2009 men jag har ingen räknare för det skulle nog ta för mycket energi från mig.
Mest faschinerad är jag av alla trevliga människor och alla nya vänner som jag har fått här.

Du gör så fina smycken tycker jag. Absolut att jag vill vara med i din utlottning. Jag har länkat och så är jag ju en följare av din fina blogg.
Kram
annika

Penseldraget sa...

Stort grattis till dina 1-år =) ja, bloggen har verkligen gett massor av goa nya vänner ångrar inte för en sekund att jag började. självklart är jag med och firar och tar 3 lotter då jag redan följer dig =)så otroligt vackra smycken du gör.
stor kram pia

Skogslyckan sa...

Klart man vill vara med och fira med dig! Och vilka underbara vinster, du gör fantastiska smycken! Jag har precis firat 6 månader med min blogg. Jag har just fixat länkning och följare är jag redan, så det ger väl tre lotter. Nu håller jag tummarna hårt!
Kram Pia

Verasantik sa...

Grattis till ditt första år som bloggare!!
Jag vill gärna vara med i din tävling med fina priser. Vilka fina smycken du gör! Jag länkar och blir följare.

Många kramar från Eva.

Roses & Angels sa...

Grattis till 1 års dagen! Wohoo. Klart man är med och tävlar. Norpar också 3 lotter då jag är följare redan. Länkar självklart. Grattis Kram

Therese sa...

Jag vill också vara med i utlottningen. Har länkat till dig på min blogg. :)
Trevlig fortsättning!
Therese

Anonym sa...

Grattis min vän! Jag vill gärna ha tre chanser att vinna... och helst dina helt ljuvliga smycken! Har ju i min ägo ett par örhängen sen tidigare :)! som jag använder när jag vill vara extra fin!

Har anslutit mig som följare!

Kramar Eva-Mari

Therese sa...

Vet inte om min tidigare kommentar kom fram eller ej.. Men jag vill i alla fall vara med i utlottningen och har också länkat dig på min blogg. :)
Trevlig fortsättning!
Therese

Norregård sa...

Grattis!!
Jag vill vara med! Tar en lott!

Kram Malin

Livet på Berget sa...

Grattis till dig och din fina blogg!Jag vill väldigt gärna vara med och fira och länkar så klart från min blogg. Jag är redan följare.
Kram
/Sara

skifferhuset sa...

Vill väldigt gärna vara med, dina smycken är ju så underbara! Tar en lott! Kram Iréne

Lena/isklockan sa...

Grattis på 1 - årsdagen.Min blogg fyllde 1 år den 19/10 :-) Vill jätte gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

heavenandearth sa...

Hej o Grattis till 1-åringen!!

Visst är det roligt med bloggandet!
Vilka vackra smycken du gör!
Jag länkar hos mig för 2 lotter då!

Önskar dig en skön höst!
Kram! Iréne

Anonym sa...

Grattis till din ettårsdag!

Själv blir det tre år för mig i februari. År som faktiskt har gått väldigt fort och gjort mig väldigt beroende av att blogga, på ett positivt sätt. Jag tycker det är väldigt roligt med alla nya kontakter jagfått genom att börja blogga.

Citronmaräng te minsann, det lät riktigt spännande, måste jag prova någon gång :)

Kram kram
Lena

Sirpa sa...

Hej Regina!
GRATTIS till 1års dagen!!!
Vilka fina vinster du har! Jag vill gärna vara med! Länkar och jag är redan följare, 3lotter!
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa

Stina sa...

Men så fina saker du gör. Väldans fina.;-)
Tiden går verkligen fort.
Kram till dig duktiga du.
Stina

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis på 1-årsdagen med egen blogg.
Ja tiden går fort när man bloggar och visst är det kul med alla nya vänner man får.
självklart vill jag vara med och tävla, jag tar 3 lotter.
Ha det gott:)

Om du vill så har jag en tävling på min blogg.

Vita små hjärtan sa...

Hej Regina!!!
Vad kul, jag tar gärna en lott!!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Nyanser av vitt sa...

Men GRATTIS till dig vännen. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning och tar tre lotter :O)
Ha en mysig helg
Kram Agneta

Else´s Bod sa...

självklart vill jag va me å tävla!!
Mitt fynd är av porslin! Ja, jag är fortfarande super glad!

Tack för kruktipset! Ha en skön helg vännen!
Kram Lisa

Helen sa...

Hej!
Tack för din kommentar. Grattis till ett års dagen. Visst var man totalt oförstående i början, tur att man hade snälla människor att fråga. Jag fick mycket tips från gulliga bloggare som hjälpte mig igång. Vad duktig du är på att designa och tillverka vackra smycken, kul med två första vinster. Jag vill hemskt gärna vara med och prova lyckan. Jag länkar också till min blogg så jag har väl två lotter. Ha en fin och mysig helg med familjen.
Kramar från Helen

himlaverket sa...

Grattis,
jag är ju ganska ny bloggare åxå och tycker detta är jättekul.
Jag har dock aldrig varit inne här förr...
men nu är jag det och tar gärna två lotter...
länkar inne hos mej.
Kram

Vita huset 28 sa...

Hej o ett stort grattis till 1 år med bloggen. Jag är en ganska ny bloggare o tycker det är så kul och inspirerande o hitta nya vänner o sidor att besöka.

Klart jag vill vara med i din utlottning. Länkat o klart så 2 lotter tack.

Ps missa inte min utlottning♥
kram Camilla

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Det blir 3 lotter för mig, jag länkar i högra spalten hos mig.

Hoppas på tur nu

Kram

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Regina.
Hurra, hurra för jubilaren. Ett års jubileum. Så många som besökt dig, många fler än hos mig.
Jag känner igen allting du skriver, mycket intressant, hur skakis man kände sig när man började, och tänkte, men hur ska detta gå, det var samma för mig, jag har fått lära mig allting själv.
Och visst blir man inspirerad så härligt.
Du inspirerar, och glädjer mig när du skriver hos mig och även här, att få kolla på alla dina fina idéer och förbättringar.
Tack för din gulliga kommentar.
Nu vill jag förstås säga, woow, wooow vilka fina priser, inte klokt.
Så klart jag är med i din tävling.
Jag trodde att jag följde dig, men nu vet jag inte,måste kolla.
Tills vidare så tar jag två lotter och länkar, med bild.
Hoppas vi får skrivas mer under året, när mörkret faller så blir det mer datatid.
Kul du skrev om snön i min blogg.
Många kramar till dig.
Zara

Compact Garden sa...

Grattis..vilken fin tävling du har och självklart vill jag vara med och fira..det blir 3 lotter för min del och håller alla tummar haha :D

Ha en riktigt skön lördag Kram Anne

Evelina sa...

Klart jag vill vara med, jag länkar också! :)
Ha en fortsatt härlig helg.
Kram på dig!!
Evelina

syster yster sa...

Hej klart man måste försöka vara med och kämpa om dessa underbara smycken. Tack för en mkt trevlig blogg jag jag länkar till min blogg.
pakullen.blogspot.com

Handgjorda drömmar sa...

Hej Regina!
Tackar för dina alltid så goa kommentarer! Grattis till 1-åringen! Fina saker du lottar ut - jag länkar o är ju följare sedan länge :)
Visst är det kul att se tillbaka på sina tidigare inlägg, förstår precis vad du menar. Osäkerhet o lite läskigt på samma gång... Din blogg har ju utvecklats enormt!! Så fina foton o inspirerande inlägg.
Ha ni en riktigt fin helg!
Kramar Marie

Anonym sa...

Grattis på ett årsdagen, ja visst är det roligt att blogga men allt för oftast så räcker inte riktigt tiden till :)

Jag tar 3 lotter och hoppas på tur.

Kram Pernilla

Cathrine sa...

Grattis till ett år. Själv har nyss börjat, firar i början av november 2 mån ;-)
Vill gärna vara med på din utlottning. Hoppas på tur med mina tre lotter.

Ha en fortsatt trevlig helg!

ANNIKA sa...

GRATTIS!
Nu följer jag och hoppas på turen...med 2 lotter...
HA EN SKÖN HELG!
gustafsson.57@hotmail.com

Pockethexan sa...

Åh vilka fina smycken o söta muggar, här vill jag jättegärna vara med och tävla!
Självklart lägger jag ut din tävling hos mig o jag är gärna följare av din fina blogg!
Då blir det alltså 3 lotter till mig!

Om jag måste välja så tar jag gärna smyckena i första hand, men jag blir lika glad <;D om jag vinner muggarna!

Kramis från Pockethexan själv som gärna tar emot nya "Pockethexor, hur man gör ser du i högerspalten hos mig!
<;p

Pockethexan sa...

Ops, jag glömde...

GRATTIS TILL ETT-ÅRS DAGEN FÖR BLOGGEN!!!

Kramis!
<;D

Hem ljuva hem sa...

Grattis, tiden går fort när man har roligt. Jag vill gärna vara med i din fina tävling, länkar, följer och hoppas på tur. Om jag skulle ha turen så hade smyckena passat fint till julens fester.
Kram Anneli

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis till att din blogg fyller ett! Själv e jag helt ny i bloggvärlden och gjorde mitt första inlägg för inte så längesen.....
Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag hoppas att det någon gång blir lika många som hittar till min lilla enkla blogg som dom gjort till din fina blogg!!! :))))Jag länkar och blir följare till din blogg också! :)

Ha en fortsatt bra lördag!

Kram

Huset vid ån sa...

Ett stort Grattis till 1 år med bloggen....
Tiden går fort när man har roligt!

Jag vill vara med o pröva lyckan hos dig!
Tar 2 lotter o länkar så klart från mig....

Ha en fortsatt Trevlig o Sköön helg!
Kram Therese

The Joy of Nesting sa...

HAPPY BIRTHDAY BLOG!

It truly is a birthday because "because" our blogs Are One Of The Few Places We Can let our imagination and spirits out to play!

Your jewelry is soooo beautiful, what a wonderful piece to return to jewelry making!

Pattie;)
Mazatlan Mx.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till ett jättefint blogg-år, och så fina saker du firar med att lotta ut.
Jag är gärna med och firar, länkar såklart också.
Stor kram
AnnaMaria

Unknown sa...

Oj, vilken trevlig tävling. Här vill jag absolut vara med och såklart med TRE lotter.
Och grattis på 1-årsdagen.
Ha det bra!
Camilla

Anonym sa...

Grattis till din blogg!!! Jag vill gärna vara med i din tävling och deltar med 2 lotter.
Sussu

Vardagens guldkorn sa...

Hipp hipp hurra!!
Grattis på 1-årsdagen!!
Självklart vill jag vara med, länkar från min blogg och är följare =0)
3 lotter alltså, spännade...
Kram Linda

Malin E sa...

Grattis till 1 år!!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen och har uppfyllt kriterierna för 3 lotter.
Spännande!! Hoppas på lite tur och lycka till med bloggen i fortsättningen!!
Kram MAlin

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Så klart att jag vill vara med och fira med dig! Norpar tre lotter!
Underbara vinter precis som din blogg!
Hoppas att detta är det första av många födelsedagar =))

Kram Mimmi

Ett Vitare Hem sa...

Grattis på bloggfödelsedagen och såklart vill jag vara med i utlottningen och länkar ;o)
Kramis/Lena

Lissboden sa...

Hej Regina!
Självklart vill jag vara med i din fina utlottning.
Jag länkar på in blogg.
Kram från Maria

Anne B. sa...

Tar en lott, tack. Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti.

vadmalen sa...

Hej
Självklart vill jag vara med. Vilka vackra smycken mmmmm........
Jag länkar givetvis från min blogg och följer dej gör jag redan.
Kram
Birgit

Unknown sa...

Gratulerer. Vil gjerne delta i trekningen din:)

Hoffmans Design sa...

Hej grattis till din 1 Årsdagen. Jag skulle också vilja vara med och tävla och jag länkar från min blogg och givetvis även följa den. Ha fortsatt en bra vecka
Antonija

Malin's Hus sa...

Im in!!!! fin blogg!

zyreen@hotmail.com

kram malin

Photo by Maria sa...

Grattis på årsdagen :-) Tiden går så fort när man har kul..

Jag vill ju så klart vara med och tävla och jag satsar på tre lotter.. Har länkat i min blogg och jag är en följare :-)
Dragningen sker ju på min 40-års dag så jag hoppas på extra tur ;-)

Kram Mia

Birgitta sa...

Grattis! Jag är gärna med och tävlar om fina priser hos dej. Helst vinner jag muggarna.
Jag länkar på min blogg = 2 lotter.
Ha det gott.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Grattis
Jeg vil gjerne være med

Unknown sa...

Men kära jösses jag vill verkligen vara med! Tyvärr kan jag för tillfället bara lägga en lott då mina gadget på bloggarna krånglar men jag hållar mina tummar ändå! KRAM

Lillan sa...

vilka fina vinster. självklart vill jag delta. har även länkat här för 2 lotter: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/smyckeset-lattemuggar-servetter-tandsticks.html

mail: litenmentuff@live.com

Margot sa...

Hej! Hittade hit till din fina blogg idag, via en annan blogg! Stort grattis till 1 år med bloggen, för mig dröjer det någon månad än innan jag är där :)) Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om de underbart vackra smyckena och länkar med bild från min blogg! Följare är jag också från och med nu, så då blir det 3 lotter :))
Ha en fin vecka!
Kram Margot

Josefine sa...

Jag tar en lott :) fr0stskadad@hotmail.com

Cajsas Faster sa...

Hej, grattis till 1 år! Vill gärna vara med och tävla. Tar 2 lotter! Länkar hos mig! Och hoppas på tur!
Hälsn. Marie

Outi sa...

Så vackra vinster! Har länkat, så det blir två lotter.

Kram, Outi

Farfars stuga sa...

Grattis till 1 år! Vilka fina saker du lottar ut. Klart jag vill prova lyckan.
Länkar i bloggen så ökar chansen.

Cia

liselotte sa...

Hej, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/smyckesset-mm-14-nov.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Helena sa...

1 lott. Grattis med 1-årsdagen, och lycka till i fortsättningen.

Anna sa...

Grattis till 1 årsdagen! Otroligt fina smycken du gjort! Jag är gärna med och tävlar!

Ha en skön torsdag!

http://husprojektet.bloggplatsen.se

Jane S sa...

Grattis!
1 år är väl värt att fira!
Det ska göras ordentligt för det kommer inte igen. Nästa gång är det 2 år och då blir det ännu mer att fira!
Hälsningar Jane

Rosemarie sa...

Fantastiskt fina priser i din tävling, är första gången på din blogg så fin, vill gärna ha en lott

Anna sa...

Jag är med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/smyckenlattemuggar-1411.html

info@annakarlsson.se

EmeliB sa...

Jättefina! :) Tar en lott

Amanda Sverre sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Jag tar 3 lotter.

Kram Amanda

Sofie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, vilka fina vinster! Jag har länkat till tävlingen på min blogg och lagt till dig på Bloglovin´, så tre lotter :)

Trevlig helg!
Kram, Sofie

Elin J sa...

Jag vill helt klart vara med och tävla!

*håller tummarna*

KRAM

catarinah sa...

Grattis på "födelsedagen"!
EN liten lott till mej tack!
Kramar
Catarinah

sandra sa...

Jag är gärna med i tävlingen! Jag har ingen blogg, tyvärr.

Hälsningar Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)

mr22ga sa...

Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/smyckenlattemuggar-1411.html

Hoppas på tur! Ha det gott så länge!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

maria lever sa...

Oj så fina smycken, klart man vill vara med!
Grattis på ettårsdagen, du har en jättefin blogg.

Annika sa...

Jag är med och tävlar med tre lotter :-)

Kommenterar, länkar (http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/smycken-lattemuggar-14-november.html), är följare.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Pernilla sa...

Jag tar 2 lotter, har länkat här : http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/10/smycken-och-lattemuggar-1411.html

Gottegrisen sa...

Tar tre lotter. Har länkat och följer.

//Linda

Katarina L sa...

Jag tävlar med en lott. :)

Clea sa...

vilka vinster! är absolut med :)
enligt bloglovin blev jag den 8e premuranten och jag har länkat i min blogg här:
http://cleaclea.blogg.se/2010/november/14-november-3-vinster.html
3 lotter alltså
cleaclea@live.se
cleaclea.blogg.se

Unknown sa...

Du har en fantastisk blogg :) Gratulerar.
Jag kommenterar, foljer och lankar.
Halsningar fran Polen , Iza

Unknown sa...

Grattis till ettåringen.
Klart jag vill vara med och tävla.
Kommentar, länkar och blir följare = 3 lotter till mig.
Kram Ing-Britt

Charlotte sa...

Självklart vill jag testa lyckan!

Matilda sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar!

Länkar här: http://matildasusanna.blogg.se/2010/november/tavlingar-i-hostrusket.html#comment

Har även lagt till mig som följare.

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

/Thildisen sa...

Å, vilket fina saker!
Jag vill oxå deltaga i utlottningen.
Tack på förhand Thildisen

Elsa och Helena sa...

Gratulerar på ett-årsdagen! Känner så igen mig i det du skriver om att börja blogga:) Jag tar tre lotter i din FINA utlottning. Har lagt mig som följare och länkar.

KRAM Helena

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla. Superfina priser.

emeli_falk@hotmail.com

Sofie sa...

Gratulerar på ett årsdagen! Jag tar tre lotter i utlottningen, följer och länkar!
Trevlig helg!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hur har jag kunnat missa det här? Grattis till ett år! Vilka jättefina smycken du gör!
Jag vill absolut vara med och pröva lyckan!
Kram
Marie

Rummet för välbefinnande sa...

GRATTIS!!!!
Det vet du väl att jag vill vara med o fira med dig.
Jag länkar med bild och sedan lägger jag mig som följare och det var väl ändå på tiden *ler stort*
Ha det gott du härliga människa!
Kram Mia

care69 sa...

Jag är med och tar två lotter tack!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/11/14-nov-vinn-smyckesset-muggar-och.html

Viola sa...

Grattis och nu tar jag min turlott..hoppas jag.....kramen

mr22ga sa...

Hej! Jag vill självklart vara med och fira med dig och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/14-nov-vinn-smyckesset-muggar-och-tandstic.html

Hoppas på tur!
Mattias
mr22ga@hotmail.com

Inge sa...

Grattis till ettåringen. Klart jag vill vara med och vinna så härliga saker. Tre lotter, tack, förutom kommentaren både följer jag och har länkat: http://nallepuh.blogspot.com/2010/11/svart-att-valja.html

Bitte sa...

Grattis på 1-årsdagen i efterskott! :-) Hur har jag kunnat missa din fina utlottning? Den fick mig också att minnas att min blogg också fyllde år i oktober, vilket jag helt har glömt bort... hmm... minnet är inte vad det har varit ;-).

Jag vill såklart vara med och pröva lyckan, vilka otroligt vackra smycken du gör! Du har då många strängar på din lyra! :-) Jag länkar till tävlingen från min blogg.

Många kramar
Beatrice

Sofia sa...

Åh vad fina vinster! Jag drar en lott och håller mina tummar hårt, hårt, hårt!

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Det är klart att jag vill vara med i din fina utlottning. Ljuvliga smycken, länkat har jag gjort nu i afton!

Kram Anna-Lena

Maria sa...

Hej o stort GRATTIS!

Vad roligt med tävling!

Jag tar gärna en lott! :)<3

// Kramizz Maria
mcriob@hotmail.com

Eva i Halmstad sa...

Hej
är gärna med i din utlottning.
Så skoj att du började med bloggen, jag började för tre år sen och tycker fortfarande att de är roligt, man får så mycket tillbaks i kontakten med dom som läser.
Har fått träffa en del bloggare och de var så skoj.
Må gott och blogga lungt
Eva

www.mormormu.blogg.se sa...

Grattis på 1-årsdagen!

Tack för kommentaren hos mig,
det är det som är så roligt,
man får en kommentar,
kikar nyfiket in,
- och finner en mysig blogg att följa!!

Klart jag kommer följa dig via Bloglovin,
vill ju inte riskera missa något inlägg!
Och nu ska jag genast länka till din fina blogg!
Summa summarum = 3 lotter ;-)

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll

Mormormu.blogg.se

ejmis sa...

Grattis!
Klart jag vill tävla och följa din blogg.
Tre lotter tackar jag för =)

http://ejmis.blogg.se/2010/november/tavling-6.html#comment

Lotta sa...

Vad fina smycken!! Klart jag vill vara med!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg vil gjerne være med, 3 lodd :) Gratulerer med ettårsdagen og du lager virkelig nydelige smykker, likte spesielt godt de øredobbene med fugler & hvite perler i ditt nyeste innlegg. Vakkert! Velkommen til å besøke min blogg og være med på min giveaway, trekning 11 november :)

Jenny sa...

jag är med :)

Lotta sa...

Jag är med och tävlar
här är länken:
http://findmyplace.blogg.se/2010/november/tavling-1.html
självklart följer din blogg

Maria sa...

Jag vill vara med! Vill ju inte missa chansen till de underbara smyckena! Jag har ingen blogg, men har lagt till dig på bloglovin och skickat ett mail.

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Felix sa...

Grattis till bloggens ettårsdag! Det är klart att jag vill vara med och tävla om ditt fina smyckeset! Men med så många tävlande blir det svårt att vinna... ;-)
Jag länkar från min blogg, och jag följer redan din blogg via min blogglista (om det räknas?). Jag har valt att inte vara Google-följare till några bloggar, utan ser i min blogglista när andras bloggar uppdateras, vilket jag tycker är lika enkelt. Så om det gills, så blir det 3 lotter. :-)
Och så hoppas jag på tur i dragningen!

Vintriga hälsningar
Elisabet

Gudrun sa...

Jag vill gärna vara med och försöka vinna dina vackra saker. :)
Tre lotter till mig.
Kram

Anonym sa...

Hejsa ja jeg er en af dine faste nye læser,som med stor fornøjelse følger din blog.Så jeg må da være med 1 lod for en komentar 1 lod for fast læser 1 lod for at linke til dig ialt 3 lodder :-) Kram Else Fogt

Pockethexan sa...

Hej va kul jag vill gärna vara följare av din fina blogg o jag lägger själklart ut en länk på min blogg till din tävling! Så då blir det 3 lotter för mig!

Kramis från Pockethexan själv!
<;D

Miriam sa...

Jeg blir gjerne med på give away`en , og tar to lodd :)

barbrok sa...

Hej vilken trevlig blogg du har! Skrattade då du berättade om dina första stapplande steg....det är precis där jag själv befinner mig nu! Jag länkar och blir följare, så tre lotter tas tacksamt emot!
Hälsningar
Barbro

astrid sa...

Heisann!
Jeg er med med ett lodd.

Mvh astrid.d@gmail.com

mozanna sa...

It's a wonderful candy! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Annas Lycka sa...

Sista sekunden slänger jag mig in i din fina tävling. Hoppas på tur.......:)

Ha det bra ! Anna

Märta sa...

Hur har jag kunnat missa din fina utlottning? Vill gärna hänga med, jag länkar från min blogg och jag lägger mig som följare. Så det ska nog bli tre lotter. Nu hoppas jag på tur!
Kram! Märta
Ps Grattis till bemärkelsedagarna!

Vita Lyckan sa...

Spännande! Jag vill gärna vara med och tävla om dina fina priser!

Jag lägger upp en bld + länk + följer dig på Bloglovin = 3 lotter?

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar 1 lott.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

evamar sa...

I sista sekund kastar jag mig in i leken med två lotter;

http://evamar.blogg.se/2010/november/tre-vinster-14-nov.html

Amanda sa...

Jag är med och tävlar!

Gunilla sa...

Jag vill också....
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Anita sa...

Gratulerer! Så fin blogg du har laget. Jeg har blitt følger i dag. (Jeg forsøkte å bli følger for noen dager siden, men det ble feil. i dag gikk det bra.)

2 lodd.

Hilsen Fama, Norge

min mail: anihaarb@online.no