onsdag 2 december 2009

Lite mera pynt....

Vad vackert det är ute nu med rimfrost och en måne såå stor och rund. Tänk om jag kunde fått vara ledig idag...då skulle jag gått ut i naturen för att bara njuta, det har varit soligt och kallt och massor av rimfrost. Varje kväll har det pysslats och det ger bara mer inspiration. Denna lilla krans har jag gjort av tuja och virat en ståltråd med pärlor kring.Den här vackra ljusgröna glasklockan har jag köpt hos Gabrielle's vintage Den ställde jag på ett stort tårtfat på fot och pyntade med lite av varje.

Till sist kommer ett riktigt vackert rött juläpple. Det är Rolf Berg i Torshälla som gjort det.

Ha det gott och kör försiktigt!

5 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Å så fina kransar och bilder du visar.... och tack för goda ord hos mig.

Jag kommer snart tillbaka,
Kram
Emma

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin krans du har gjort.Fina bilder du visar.Var i sörmland bor du ? bor där oxå.Ha en kön kväll kramizar Rita.

sagolikflora sa...

Hej!
Va fint du har det här. Tjusig krans i tuja!!!
Trevligt besök.
Må så gott
---<-@

Min Skattkammare sa...

Hej där! Åhh, så mysigt och julfint du har gjort!
Jag har inte kommit så långt än.....jag bara målar till butiken....suck.
Vad trevligt med en hälsning från dig!
Ha en skön helg!
Kram Kicki

Lissboden sa...

Hej!
Vad fina bilder du visar och visst är det härligt att det äntligen börjar bli lite vintrigt och därmed ljusare ute.
Vad fin soffan blev och tack för reklamen.
Jag ska starta en "riktig" webbutik efter jul. Den har jag nu känns lite "fattig".
Ha en mysig helg!
Kram/Maria