fredag 19 december 2014

Snart bär det iväg...

...mot varmare breddgrader...misteln jag gjorde för några år sedan är upphängd, julklapparna är inslagna, julmaten står i kylskåpet, väskorna står packade och bilen är fulltankad...jag ser fram emot fira jul tillsammans med La Familia i morgon för att sedan ta mig till flygplatsen för att påbörja en lång ledighet i sol och värme...
...därför önskar jag er vänner redan nu en riktigt...

God Jul
och ett
Gott Nytt År

...så ses vi igen nästa år!
Kram,
Regina 

37 kommentarer:

Meta sa...

Önskar dig en fin och avkopplande resa och välkommen hem med nya krafter
Och en god Jul där du är och ett gott nytt år.
Kram Meta

lisashus sa...

Vilken jättevacker mistel och så skönt med värme och resa i jul!
En riktigt god jul och ett gott nytt år önskar jag dej!
Kramar
Lisa

G:a Affären sa...

Ahh, det var härifrån Ernst fick inspirationen!
Önskar dig en skön resa och en God Jul och Ett Gott Nytt År!

Varma kramar /Cia

Hannis sa...

Så härligt!
Njut i massor och dom finaste dagarna till dig / Kram Hannis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det låter härligt, ha nu en riktigt bra resa och GOD JUL till dig
Kramar/AM

Solstrimmor sa...

Ha det så gott både med familjen och sen i det varma soliga landet!

Kramar och god jul från Eva-Mari

Ezter sa...

God jul själv!

Elisabeth sa...

Tack det samma till dig, hoppas resan går bra så ses vi igen..

HWIT BLOGG sa...

Så söt mistel och ha en UNDERBAR semester nu! Jag är såååååååååååååååå avundsjuk hi hi...
Kram på dig!
Titti

Unknown sa...

Den misteln var verkligen fin och så praktiskt att kunna plocka fram år efter år.
Skönt att åka till solen och få lite mera ljus som piggar upp en inifrån och ut. Önskar er en riktigt skön resa.
Kram Ing-Britt

Skaparglädje sa...

Oj, någon som inte ska fira jul i Sverige förstår jag.
Då vill jag passa på att önska dig en fin 4:e advent, och En Riktigt God Jul och en fantastiskt fin resa.
Kram!

annika sa...

Hoppas ni har en mycket trivsam dag i dag.
Önskar en en härlig jul västerut.

Julkramar
annika

House and Garden by Bia sa...

Trevlig resa och GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !!!
KRAM BIA

Lissboden sa...

God Jul önskar jag dig och din famlij!
Kram/Maria

Annas röda stol sa...

Jag tittar in och önskar dig en God Jul. Kram Anna

Karin sa...

En riktigt fin och härlig jul önskar jag dig också.
Julkram Karin

Huset bakom lindarna sa...

Åh så mysigt att resa iväg, här har vi ju ändå ingen snö! Fast kylan kommer med lite, lite snö framåt kvällen så då kanske det blir lite vitt!
God Jul till dej! Kram/Finas mammis

Tinis vita hem sa...

Jag önskar dig en riktigt skön och härlig Jul!
kram Tini

Poppins sa...

Det låter skönt med en solig julsemester. Själv var jag i London över första advent och det var underbart även om jag inte såg till solen. :)
God jul önskar Poppina

Sabelhagens Olivlund sa...

God Jul och Gott Nytt År!
Kram Maria

lavendia sa...

Tack för din kommentar. Jag ska titta litet mer i din blogg. Bara den fina misteln gjorde mig mer intresserad.
Önskar dig en fin semester. Jag skulle lätt kunna göra detsamma. God Jul!

Bitte sa...

Vad härligt med en resa till varmare breddgrader, jag förstår att du längtar! Jag skulle gärna hängt med och lämnat det här snökaoset bakom mig...

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul och lycklig resa! :-)

Julkramar
Bitte

PS. Jag gav Noomi en puss och då började hon rulla runt och sedan gjorde hon ett skutt rätt upp i knät på mig och slickade mig i hela ansiktet ;-).

MINA TVÅ HEM sa...

En God Jul även till dej!
Ha det så skönt!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Ett Vitare Hem sa...

Önskar att du får en fortsatt fin julhelg!
Kram/Lena

Geli sa...

Dear Regina!
I wish you a very merry christmas with your family!
With love,
Geli

Nyanser av vitt sa...

Tittar bara in för att önska dig en mysig fortsättning på julen. Ha det toppen i värmen.
Kram Agneta

Hoffmans Design sa...

Jag vill också önska dej en GOD JUL och Gott Nytt År. Kram

Rosa i huset i vitt sa...

God fortsättning på julen
kram Rosa

Maria sa...

Jag antar att du är på plats nu och kanske inte tittar in här förrän du kommit hem.... men hur som helst vill jag önska dig en underbar vistelse med massor av fina och härliga upplevelser!!!

Stor kram till dig!
Maria

STENLYCKA sa...

God fortsättning på julen och tack för alla vackra foton och inspiration du ger oss!
Varm kram till dig!
Raina

Blommiga Rutan sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sååååååå
mysigt det låter!!!!

Önskar dig en underbar jul och ett riktigt Gott Nytt År!

Kramar Anncathrine
från ett kallt Södertälje, -10. Huuu!

Borgmästaren sa...

Njut av solen. Vi var borta över jul ett år och det var underbart. Synd att resorna är så dyra just nu

Snäckskalsdalen. sa...

God fortsättning och hoppas ni har det helt fantastiskt, var helst ni är! Man blir ju lite nyfiken.....men det låter bra, det gör det.
Agneta kram

Black Iris sa...

Nästa Jul åker nog även jag iväg till varmare breddgrader tror jag..
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År..

Kram Maidi

STENLYCKA sa...

Nyårskramar till dig, önskar att 2015 blir ett underbart år för dig! Tack för alla vackra inlägg under året och ett GOTT NYTT ÅR!
Raina

Geli sa...

Dear Regina!
I wish you a very very happy new year!
With love,
Geli

Felix sa...

Om du inte hade skrivit att du hade gjort misteln för några år sedan, skulle jag ha trott att du blev inspirerad av Ernsts jul. ;-)

Hoppas att du njuter av ledigheten och värmen!

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Elisabet