söndag 21 oktober 2012

En frusen själ

Hej mina kära läsare!
Ni må tro vad jag saknar er och jag är så glad och tacksam över alla era hälsningar...ännu är jag inte mogen för att börja blogga igen, men jag ville bara skriva några ord för att tacka för ert stöd. Mycket har förändrats i mitt liv den senaste tiden, det handlar om relationer, ohälsa och förändrade levnadsförhållanden, allt det som är viktigt i ens vardag...jag hoppas givetvis att det ska bli en rätsida på allt och att jag snart är tillbaka igen...
*
Jag tassar runt hos er alla, läser och blir glad av era vackra bilder och härliga inlägg, ibland lämnar jag några spår...ibland inte...
*
Önskar er allt gott!
Kram,
Regina

32 kommentarer:

annika sa...

Tänker ofta på dej och undrar hur du har det. Hoppas att det ordnar sig för dig.

Varmkram vännen

Anonym sa...

Så kjempe kos å høre fra deg igjen:)
Savner deg, innleggene og bildene dine masse:)
Håper du får slappet av og hentet deg inn:)
Fortsatt herlig høst og et vakkert bilde du har her:)
Sov godt
Klem Merete

Home Bohemia sa...

Massor av jag-tänker-på-dig-kramar från mig /Maria

Nillis sa...

Kramar till dig, hoppas du mår bättre snart.

Nillis sa...

Kramar till dig, hoppas du mår bättre snart.

Zinnia sa...

Läser ikapp efter att varit borta från bloggosfären en tid. Ohälsa är skräp. Ser att det hänt dig mycket. Hoppas att det livet rätar ut sig för dig. Underbara bilder bjuder du som vanligt i dina bloggar. En ren njutning för ögat är de. varm Kram från Sundsvall! Zinnia

Felix sa...

Tråkigt när det händer saker omkring oss, med relationer, hälsa och arbete. Det får verkligen tillvaron att gunga på alla sätt. Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig med allt! Tänker på dig!

Varma kramar
Elisabet

Blommiga Rutan sa...

Hej Regina!

Tänkte faktiskt på dig häromdagen.
Låter som du har det riktigt jobbigt! Allt på en gång!
Hoppas verkligen att det snart blir bättre för dig.

Många varma kramar
Anncathrine

Solstrimmor sa...

Jag önskar dej allt gott och att din vardag blir glädjefull snart igen.

Kramar Eva-Mari

Hannis sa...

Skickar styrka och en stor kram till dig!!!

Nyanser av vitt sa...

Hej Regina
Vad glad jag blev när jag såg din kommentar. Har förstått att ditt liv har förändrats och att du inte orkar med bloggandet just nu. Men vi finns kvar och jag hoppas verkligen att du orkar komma tillbaka. Hoppas att allt ordnar upp sig. Sköt om dig
Kram Agneta

Vita små hjärtan sa...

Skickar de varmaste kramar till dig vännen/Agnetha

lisashus sa...

Alla goda tankar till dej i din situation! Jag hoppas innerligt att allt löser sej till det bästa!
Kramar
Lisa

Alice & Elvira sa...

Skickar styrka och massor med bamsekramar till dig!

Kram Catarina

Photo by Maria sa...

Livet kommer att bli lättare, jag lovar och vet av egna erfarenheter.. Låt det ta den tid det tar..

Styrkekramar
Mia

Vardagslycka sa...

Tänker på dig och undrar hur du har det. Livet är tufft ibland och man tvingas stanna upp men jag hoppas att allt ordnar sig för dig.
Varma styrkekramar i mängder från Carina

STENLYCKA sa...

Önskar dig allt gott och att det snart löser sig till det bästa för dig!
Stor varm kram!
Raina

Rosa i huset i vitt sa...

hej hoppas det ordnar sig för dig
kramar till dig
Rosa

Norregård sa...

Styrkekramar till Dig...
Malin

Hjärtruds Stuga sa...

Ibland visar sig livet från den fula sidan. Tänker på dig och hoppas att allt löser sig till det bästa.
Ha det gott

Kram Karin

Handgjorda drömmar sa...

Fina du...
Ta hand om dig och hoppas ALLT löser sig till det bästa <3

Snäckskalsdalen. sa...

Så roligt att höra att du finns därute och jag hoppas innerligen att du mår så bra som det någonsin går och att det kommer att bli bättre och bättre och jag förstår ju att det har hängt upp sig. Så då hoppas jag också att det ordnar till sig.
Och det var så roligt att se att du var här en liten stund och dessutom la in en fin bild!
Kramar och ha det riktigt gott,
Agneta

Hoffmans Design sa...

Hej goa dej. Jag förstår dej jag hamnar även där nere när allt e jobbigt tråkigt ja åt fanders helt och hållet så man måste ta lite paus för man vet inte vad man skall skriva om. Du kommer igen snart och gör det när du orkar.
Kram i massor så höres vi snart. Jag finns här
Kram Hoffmansdesign

Blåbärs och smultronstället sa...

Förstår att du har mycket omkring dig, ta hand om dig, vi finns här:-)
Kram på dig!
Susanne

linnea-maria sa...

När livet ställs på sin spets så är det inte lätt att fortsätta som om allt vore som vanligt. Jag förstår om du inte vill blogga då. Jag har själv gått igenom väldigt jobbiga och omvälvande saker och då bara nämnt det på bloggen i förbigående och inte varit lika flitig bloggare, man vill ju inte vara till besvär...
Ta hand om dig och fokusera på det absolut viktigaste och inget mer. Hoppas att du har någon som tar hand om dig och ser dig.
Många många kramar /Therese

Gudrun sa...

Även om det är det mörkaste mörker så kommer tiden då solens stålar skall skingra det mörka och värma en frusen själ.
Allt gott till dig Regina.
Kram
Gudrun med keramiken

Elle sa...

Vad kul med ett livstecken från dig. Mindre kul är det att allt inte är som det ska. Jag hoppas att allt ordnar sig till det bättre för dig.

Tänder en liten brasa nu, där du kanske kan värma din frusna själ lite. ♥
Ta hand om dig! Kram

skifferhuset sa...

Många styrkekramar till dig! Kram Iréne

Gabriella sa...

Vilken vacker bild! Hoppas du får må bra snart!
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas allt blir bra Regina, jag vet hur jobbigt det är med ohälsa i familjen.
Stor kram till dig vännen
AnnaMaria

Stina sa...

Min goa gumma!
Ta hand om dig.
En massa kramar från mig.:-) Stina

Le petit jardin sa...

Ibland händer det att man inte orkar eller det händer något som gör att man hamnar i obalans...men det har man rätt till. En dag är du tillbaks ...

kram kajsa